Fiecare produs OPINCA achiziționat este acoperit de o garanție de 1 an. Acest principiu se aplică întregii game, inclusiv produselor cumpărate pe durata unei promoții. Înainte de a depune o reclamație, evaluează starea produsului și asigură-te că defectele nu se datorează utilizării sau îngrijirii necorespunzătoare. Am dori să acceptăm toate reclamațiile, dar în unele cazuri nu putem face acest lucru. Trebuie să primim indicii reale ale neregulilor rezultate din vina producătorului. Trimiteți-ne poze ale produsului defect la contact@opinca.ro și atașați și o scurtă descriere a defectului/defectelor. După ce o evaluare preliminară de la departamentul nostru de reclamații, vă vom informa despre posibile soluții. Vă vom trimite răspunsul nostru (pozitiv sau negativ) prin e-mail sau vă vom cere să ne trimiteți produsul înapoi pentru o evaluare mai detaliată a defectului. Dacă reclamația dvs. este pozitivă, vă putem oferi următoarele: rambursare parțială (puteți păstra produsul), rambursare integrală (vom rambursa valoarea completă a produsului, dar va fi necesar să ne returnați produsul defect, rambursarea se va face la primirea produsului defect), repararea produsului reclamat sau, în unele cazuri, schimbul cu un produs nou. Dacă pozele nu sunt suficiente pentru a vă procesa reclamația sau dacă este planificată repararea sau schimbul produsului defect, vă vom cere să returnați bunurile defecte. Vă vom trimite un ordin de ridicare gratuit prin GLS . Vom încerca să soluționăm reclamația dvs. în termen de 14 zile de la primirea coletului. Dacă se decide să se repare produsul, vă vom trimite produsul reparat în termen de 30 de zile.